Het huis van Remi...

5 september 2009

Eh…......gaat u hier maar "even "naar beneden, over een glibberig modderpaadje en dan een leuke steil, ongelijke trap….
Maar we hebben het elke keer overleefd: moest ook wel want vanaf hier konden we onze verslagjes naar bert mailen…..

Het huis van Remi...

Deze foto werd gemaakt op 5 september 2009.