Wat Gaat De Tijd Toch Snel
13 juni 2009
(Amber)
Hallo Allemaal..!!
Ik ben al begonnen met aftellen hoor. Tijd vliegt nu echt voorbij. Vandaag gingen Liesbeth en ik de tassen maar eens inpakken (de medicijnen, speelgoed, zwembroekjes, en al die andere dingen). Toen we even bezig waren raakten we al snel het overzicht kwijt,, en WAT ZAT ALLES AL VOL!! En onze kleding zat er nog niet eens bij hahaha. Na een half uurtje bezig geweest te zijn, zijn we maar even wat in de tuin gaan drinken. Tijdens het "bijkomen" van de grote voorraad, hebben we ook nog maar even bedacht wat wij nog mee moesten hebben (want ja ik wil ook wel graag kleding mee hahahah)
Maarja zo zie je maar weer dat al die kleine dingen bij elkaar de tas toch aardig vol maken. We hebben een filmpje van het inpakspectakel gemaakt en een paar foto's.
Groetjes van onss :)!!

Maar ik hoop dat jullie ze wel allemaal tezien krijgen.
Doe ze de groeten van Jaap,joop en Niek.
Baobabreis november 2008 met reisleider Guy ( haar moeder was er toen ook
Vanuit Harderwijk wensen wij jullie heel veel succes.
Geweldig wat jullie gaan doen.
Pas goed op elkaar en wij "volgen" jullie vanaf deze blog.
liefs en knuffels van Marika
(en natuurlijk ook van de rest van de familie)
Ik vind t super dat jullie dit doen! Veel succes in Madagaskar
Om te beginnen,complimenten met het maken van deze leuke site !
NATUURLIJK willen we jullie volgen in dit geweldig mooie avontuur. Hopen wel voor jullie dat er meer mee kan dan een schone onderbroek, zoals b.v. die fijne slaapzakken die jullie (nodig)hebben.Voor jullie weg gaan laten we nog wat horen of lezen.
De mannen verwachten we in jullie afwezigheid wel voor het eten he !!
Dikke knuffel, Marjolijn en Peter
Wij gaan alles volgen en zijn reuze nieuwsgierig hoe het allemaal gaat lopen.Amber, we gaan je missen, dus wel terug komen hoor? (Moest ik even zeggen namens Femke en Tjebbe )Grote kus voor Liesbeth en kleine kussen voor Amber. Veel succes en plezier.
Ronald en Nienke
wat leuk dat we alles zo kunnen zien wat jullie gaan doen.
ga zeker vaak even kijken op de site.
heel veel plezier daar en doe voorzichtig.
en vind het heel goed wat jullie gaan doen.
lief natasja