Wat Gaat De Tijd Toch Snel

13 juni 2009

(Amber)

Hallo Allemaal..!!

Ik ben al begonnen met aftellen hoor. Tijd vliegt nu echt voorbij.  Vandaag gingen Liesbeth en ik de tassen maar eens inpakken (de medicijnen, speelgoed, zwembroekjes, en al die andere dingen). Toen we even bezig waren raakten we al snel het overzicht kwijt,, en WAT ZAT ALLES AL VOL!!  En onze kleding zat er nog niet eens bij hahaha. Na een half uurtje bezig geweest te zijn, zijn we maar even wat in de tuin gaan drinken. Tijdens het "bijkomen" van de grote voorraad, hebben we ook nog maar even bedacht wat wij nog mee moesten hebben (want ja ik wil ook wel graag kleding mee hahahah)

Maarja zo zie je maar weer dat al die kleine dingen bij elkaar de tas toch aardig vol maken. We hebben een filmpje van het inpakspectakel gemaakt en een paar foto's.

Groetjes van onss :)!!

Foto’s

7 Reacties

  1. Jaap- monique:
    13 juni 2009
    Die dieren fotò's hebben jullie niet zelf gemaakt!
    Maar ik hoop dat jullie ze wel allemaal tezien krijgen.
    Doe ze de groeten van Jaap,joop en Niek.
    Baobabreis november 2008 met reisleider Guy ( haar moeder was er toen ook
  2. stans:
    14 juni 2009
    Ik vind het leuk om op de hoogte gehouden te worden!
  3. Marika:
    14 juni 2009
    Hallo meiden,
    Vanuit Harderwijk wensen wij jullie heel veel succes.
    Geweldig wat jullie gaan doen.
    Pas goed op elkaar en wij "volgen" jullie vanaf deze blog.
    liefs en knuffels van Marika
    (en natuurlijk ook van de rest van de familie)
  4. Maikel:
    14 juni 2009
    K ben echt superbenieuwd hoe jullie het daar gaan hebben! K heb deze site gelijk onder 'favorieten' gezet, zodat ik m makkelijk kan bekijken(A)

    Ik vind t super dat jullie dit doen! Veel succes in Madagaskar
  5. Marjolijn:
    14 juni 2009
    Lieverdjes,
    Om te beginnen,complimenten met het maken van deze leuke site !
    NATUURLIJK willen we jullie volgen in dit geweldig mooie avontuur. Hopen wel voor jullie dat er meer mee kan dan een schone onderbroek, zoals b.v. die fijne slaapzakken die jullie (nodig)hebben.Voor jullie weg gaan laten we nog wat horen of lezen.
    De mannen verwachten we in jullie afwezigheid wel voor het eten he !!
    Dikke knuffel, Marjolijn en Peter
  6. Ronald en Nienke:
    15 juni 2009
    Lieve Dames,
    Wij gaan alles volgen en zijn reuze nieuwsgierig hoe het allemaal gaat lopen.Amber, we gaan je missen, dus wel terug komen hoor? (Moest ik even zeggen namens Femke en Tjebbe )Grote kus voor Liesbeth en kleine kussen voor Amber. Veel succes en plezier.
    Ronald en Nienke
  7. natasja:
    15 juni 2009
    hey
    wat leuk dat we alles zo kunnen zien wat jullie gaan doen.
    ga zeker vaak even kijken op de site.
    heel veel plezier daar en doe voorzichtig.
    en vind het heel goed wat jullie gaan doen.

    lief natasja